środa, 18 marca 2015

KOLEJNE PISMO PROCESOWE





Uzupełnienie wniosku o ograniczenie władzy rodzicielskiej Anecie G. za nadużywanie władzy rodzicielskiej, przemoc emocjonalną wobec dziecka oraz łamanie wszelkich praw dziecka jak i drugiego rodzica z pełną i nie ukrywaną premedytacją. Sprawa dotyczy dwóch ostatnich zdarzeń które zostały udokumentowane jako dowód w sprawie. Linki do filmów :






WNIOSEK



o dopuszczenie dowodu i załączenie do akt sprawy


uprzejmie wnoszę o:
                1. dopuszczenie dowodu z treści uzasadnienia
                2. dopuszczenie materiału dowodowego z filmów zabezpieczonych na płycie  
                     CD kopii pisma skierowanego do KMP w Skierniewicach, treści wiadomości
                     sms jako dowód świadomości uczestniczki postępowania umówionych a w
                     konsekwencji nie zrealizowanych kontaktów wnioskodawcy z córką jak 
                     również świadomego celowego uniemożliwienia takiego kontaktu. 
                3. wystąpienie do jednostki policji w Skierniewicach o przesłanie notatki 
                     sporządzone dnia 10.03.15
                4. przeprowadzenie dowodów z załączonych dokumentów, przesłuchanie  
                     stron.


UZASADNIENIE


Kilka dni przed 10.03.15 wysłałem matce mojego dziecka tj Anecie G. informację w formie wiadomości sms o tym, że chciałbym zobaczyć się z moją córeczką w najbliższym tygodniu w poniedziałek lub wtorek tj 09.03 lub 10.03.15. Aneta G. dnia 09.03.15 zapytała mnie również w formie wiadomości sms kiedy dokładnie moja córeczka może się mnie spodziewać. Tego samego dnia poinformowałem Anetę G., że 10.03.15 przyjadę do Skierniewic natomiast następnego dnia tj 10.03 uprzedzę ją odpowiednio wcześniej o konkretnym czasie zamiaru spotkania się z moim dzieckiem 10.03 przyjechałem tak jak ustaliłem wcześniej po godzinie 12 po czym poinformowałem sms-em o kilku formalnościach które chciałem w międzyczasie załatwić. Tak jak obiecałem poinformowałem Anetę G. 15 minut przed moim przyjściem pod adres zamieszkania mojej córeczki sms-em. Kilka minut po godzinie 14 byłem pod klatką gdzie chciałem zadzwonić domofonem do mieszkania w którym przebywało moje dziecko. Aneta G. celowo odłączyła domofon, jak też by upozorować nieobecność w mieszkaniu zasłoniła rolety we wszystkich oknach z obu stron mieszkania co widać na filmie dołączonym jako materiał dowodowy. Po chwili zadzwoniłem do Anety G. w nadziei wyjaśnienia jej osobliwego zachowania. Niestety Aneta celowo nie odebrała telefonu, ponieważ już wcześniej zaplanowała, że do mojego spotkania z dzieckiem nie może dojść.

Dowód: treści wiadomości sms wnioskodawcy, materiał dowodowy z filmów zabezpieczonych na płycie CD

Nie chciałem pukać do drzwi ponieważ mógłbym narazić się na kolejne fałszywe oskarżenia matki, która skutecznie wysługuje się w izolowaniu przede mną dziecka jedną z kancelarii prawnych w Skierniewicach. Po kilku minutach napisałem wiadomość w formie sms-a co jest dołączone również jako materiał dowodowy.

Dowód: treści wiadomości sms wnioskodawcy i Anety G. związane z opisywanymi zdarzeniami

Zadzwoniłem następnie do oficera dyżurnego KMP w Skierniewicach i poinformowałem o minionym zdarzeniu i o tym, że całą sytuację chciałbym zgłosić i opisać jak również złożyć zeznania na okoliczność podejrzenia popełnienia wykroczenia przez matkę mojego dziecka osobiście na komendzie w Skierniewicach. Pół godziny później zgłosiłem na komendzie popełnione przez matkę dziecka wykroczenie z art. 107 KW jak również poprosiłem policjanta o sprawdzenie czy w przypadku braku jakiegokolwiek kontaktu z Anetą G. w takiej sytuacji jest uzasadnienie zgłoszenia zaginięcia dziecka, które miało przebywać pod adresem (…........... Skierniewice) gdzie umówiłem się wcześniej na spotkanie z dzieckiem.

Dowód: na wniosek sądu do wglądu notatka policyjna z dnia 10.03.15

Policja zaraz po moim zgłoszeniu sprawdziła co się dzieje z moim dzieckiem przyjeżdżając do miejsca zamieszkania. Z informacji policjanta dowiedziałem się, że Aneta G. przebywała w miejscu umówionym na spotkanie co wyczerpująco dowodzi o celowym uniemożliwieniu mi spotkania z dzieckiem.

W dniu 04.03.2015 odbyły się badania w RODK (Skierniewice) gdzie ja wraz z Anetą G. braliśmy udział. Pod koniec badania Aneta G. przy świadkach tj Pani psycholog i pedagog, które to przeprowadzały badanie, zobowiązała się do umożliwienia mi kontaktu z moim dzieckiem ok. godziny 15 tego dnia. Od godziny 15 czekałem na umówione spotkanie z dzieckiem pod blokiem gdzie jest miejsce zamieszkania matki i dziecka tak jak było to ustalone. Po wymianie wiadomości w formie sms-ów i ewidentnym celowym działaniu zmierzającym do uniemożliwienia mi kontaktu z dzieckiem po ponad godzinnym czekaniu zawiadomiłem oficera dyżurnego KMP w Skierniewicach z krótkim opisem zaistniałej sytuacji.

Dowód: na wniosek sądu do wglądu notatka policyjna z dnia 04.03.15 (16:09-pierwsze moje zgłoszenie) , zawiadomienie tego dnia w KMP w Skierniewicach o możliwości popełnienia wykroczenia z art. 107 kw przez Anetę G.

Tego dnia spotkanie zostało uniemożliwione przez Anetę G. celowo i z premedytacją z nieznanych chyba nikomu prócz samej matki powodów. Po 4 godzinnym bezskutecznym oczekiwaniu na spotkanie z moją córką o godzinie 19 musiałem zrezygnować ze względu na
czekającą mnie wielogodzinną drogę powrotną do mojego miejsca zamieszkania jak też skrajne zmęczenie po całym minionym dniu.
Szczegółowo zrelacjonowałem owe zdarzenie w piśmie do RODK, które to dnia 10.03.2015 przedłożyłem również w Sądzie Rejonowym w Skierniewicach do spr. III Nsm …. jako wniosek o dopuszczenie dowodu.

Ze względu na to, że opisane wyżej jedne z licznych zdarzeń jakie miały miejsce w przeszłości obrazują specyficzny sposób opacznego rozumienia dobra dziecka przez Anetę G. jak też pokazuje proces bezwzględnego izolowania dziecka przed ojcem co z pewnością nie może pozostać bez konsekwencji dla rozwoju psychicznego i społecznego dziecka dopuszczenie dowodu jest uzasadnione.

Załączniki :

                1. Płyta CD z dwoma filmami (04.03.15 i 10.03.15) dokumentującymi celowe  
                    uniemożliwienie kontaktu z dzieckiem uczestniczki postępowania
                2. Wiadomości sms z krótkim objaśnieniem dotyczące zdarzeń z dnia 15.01.2015,      
                    04.03.201 i 10.03.2015
                3. kopia pisma wysłanego do Komendy Miejskiej Policji w Skierniewicach
                4. odpis wniosku i załączników


1 komentarz:

  1. W takich przypadkach trzeba głównie myśleć o dzieciach, swoje dobro trzeba przełożyć na drugi plan. Jednak też trzeba próbować walczyć o te dobro dziecka. Tu kancelaria radcy prawnego na pewno będzie pomocna.

    OdpowiedzUsuń